Yagmur515253 Bugün klinikte sulalecek girdiler. İmkanınız varsa tek seferlik bile olsa klinige gidin derim eşinizin bebeği görmesi acisindan
1_minik Prenses21 ben özele gidiyorum en baştan beri girdik hep eşimle..29 haftalık olduk çok şükür 🌸🧿
41irem Prenses21 özelde alıyorlar da devleti bilmiyorum hiç gitmedim özele gidiyorsanız keşke değişseydiniz çok özel bi an eşiniz üzülmekte haklı
Ebru_ylmz Prenses21 ben de özele gidiyorum eşim de geliyo hatta ben ilk laf ederler diye gelme deidm ama doktor da asistanı da eşimi de çağırıyor gel sen de bak babası kızını gör falan diyorlar arkadaşm da özele gidiyo ama eşi giremiyormş içeri almıyorlar dedi
Haticekskn Bazi ozel hastaneler almiyor. Benim gittigim hastane aliyor. Hatta esim doguma bile girebiliyor. Ben sadece dogum sonunda girip kordonunu kesme taraftariyim. Doktorumuzun onerisiyle.
BurcuArslan Haticekskn hangi hastane acaba ben eşimin doğuma girebileceği jastane arıyorum da özel sağlık sigortam var
zehranurr Prenses21 devlet olsa neyse diyeceğim birde özelmiş. Bizde özele gidiyoruz eşim ilk başlarda çekingen davranıyordu doktorum kendisi çağırıyordu sizde gelebilirsiniz diye.
shinemuu Prenses21 Özel kliniği var doktorumuzun. Eşimle gidiyoruz hep. Doktor her seferinde buyrun beraber geçelim diyerek çağrıyor eşimi.