Merhaba arkadaşlar. Benim ilk aşılamam basarısız oldu. O zaman çatlatma iğnesinden 36 saat sonra aşılama yapıldı. Şimdi ise 12 saat sonra yapılacak. Doktor muhatap olmuyor her bilgiyi hemsireden alıyoruz bir yumurtam diğerlerine göre cok geliştiği için böyle olucakmış bu normal mi? Doktorumda prof üzülüyorum bosuna işlem yapılacak diye 4 saatlık yol gidiyorum her seferinde birde 😞 basına böyle bişey gelen var mı? Yada böyle 12 saat sonra aşılama yapıldığını duyan?