derin1467 memurların maaşı raporluykende devam ettiği için yatmıyor. Rapor parası dediğimiz; özel sektörde işveren çalışanlarına raporlu oldukları aylarda ödeme yapmıyor, bu süreçte annelerin maaşlarının bir 3/2 sini sgk ödüyor. Yani ek bir para değil bu, memursanız sizin maaşınız her türlü devlet tarafından ödeniyor zaten o yüzden rapor parası almıyorsunuz😇