Aylinsemih güzelmiş, ama her bebek emzik tutmuyor, haberiniz olsun 😅oğlum 3 yaşına kadar biberon ve emzik kullandı, en son tuvalete kendi düşürdü kendiliğinden bıraktı “aaa anne kaka oldu bu dedi” 🤣 ama kızım kesinlikle ağzına plastik sürmedi ne emzik, ne biberon hiç bir şey 😄