Melisdem iremnaynal bende 36.. Haftamda olmaya başladı da , özellikle gece berbat . Her gün sabah yastık klıfı değiştiriyorum
uykusuz1parol iremnaynal Ayy gorünce şaşırdım bende hep sabah uyandiğımda ağzımdan su gelmiş oluyor 36 dayiz bizde
027033 iremnaynal ay aynen reflü gibi kusasım geliyor kusamıyorum bile yüksek yatsak belki bu kadar fazla olmaz yatmadan yemek yememek lazımmış
iremnaynal uykusuz1parol kiz benim gün boyu geliyo anlamadim aksine uyuyunca geciyo kalkınca da aksama kadar c3k allah çek
BusraUras iremnaynal benim doktorum miden çok hassasmış reflün olabilir belki normalde fatk etmemişsindir demişti. Ama yoktu reflüm ya da ben fark etmedim gerçekten.
Thutik iremnaynal ya çok rahatsız edici gerçekten, 35.haftamdan bu yana bende de oluyor. Sanırım gebelik reflüsüne bağlı olarak oluyor ama insan tiksiniyor gerçekten
MihrimahBaybars Bende de var enteresan bir şekilde. En son küçükken böcek varken olurdu. Yıllardır akıtmadıgım suyu akıtıyorum ağzımdan. Ama acı değil yani. Acı reflü göstergesi derler. Ama bende acı değil normal su geliyor
Miumiu iremnaynal Ya şu an çok şaşırdım bu durumu başkasının da yaşamış olmasına🙄 Benim de son 1 aydır uyurken ağzımdan su geliyor ya. Yastığım baya sırılsıklam uyanıyorum. 35+2 yim ben de. Ama acı değil böyle tükürüğüm akmış sanki😂 Ay çok saçma ya neden oluyor ki acaba
iremnaynal Miumiu ah ah bi bilsem ama her hamilelerde varmış ya ben tekrar merak edip buradakilerden de öğrenmek istedim😂
Yagmur515253 iremnaynal aynen öyle gaviscon isminde şurup kullanıyorum oda anlık kesiyor sonra tekrar 😂