Kbryyy kalp atışından sonra kayıt açtığımda tarih listesi vermişti ona göre gittim ben arıyorlar mı bilmiyorum ama bağlı olduğunuz aile hekiminin ebe hemşiresine söyleyin gittiğinizde yaparlar randevuya gerek yok diye biliyorum en azından bizim buradaki sağlık ocağında öyle