Elifctnn Mrh kızlar bebeginize neler aldınız kaç ay arası aldınız ve kaçar tane kafamda deli sorular😀
Naz_01 Elifctnn ben hepsinden azar azar aldım çabuk büyüyecek diye.doğumdan sonra boyutuna göre alırım diye düşündüm. Beş tane 0-3ay, beş tane 3-6çıtçıtlı.4tane 0-3ay tulum o tür şeyler
Birsen2906 Elifctnn yz bebisi olacaksa ayy şortlu sibinli yeter ama kısa denk geliyorsa birazdaha altli ustlu takımlar alınabilir 3 aydan sonra zaten hızlı buyuyolar
Elifctnn Naz_01 hmm mantıklı 3-6 ay hiç almadm 7-8tane yenidooğan aldım 0-3 ay tulum aldm suanda daha
Naz_01 Elifctnn Adana çok sıcak olduğu için gündüzleri çıtçıtlıyla sadece durur geceleri de tulum giydiririm diye düşünüyorum.bir kaç tane de ikili takım aldım