Nur6102 Ya sanki zaman hiç geçmiyor acaba ilk haftalar diye mi böyle 😅 ya da sadece bende mi böyle bi his var siz ne durumdasınız 🥰
Lulemom Nur6102 kaçıncı haftadasın bilmiyorum ama ilk zamanlarımda bende 9 ay çok yarı seneden fazla diyodum 😄geçmez bu zaman diyodum. Şimi son 2 ayım kaldı. Ne kadar çabuk geçmiş zaman diyorum. Ama şimdide sanki bu son 2 ay geçmicekmiş gibi geliyo😄
Zeynep-10 Nur6102 İlk zamanlar gerçekten zaman geçmiyor gibi 15.haftadan sonra ilerledi, göbüş çıkınca da adeta zaman koştu 🤗😁
M_Lyl_33 Trimesterde zaman duruyor sanki Trimesterde zaman akıyor resmen Trimesterde de vakit geçmiyor bana göre tabi Şu an 3. Trimesterdeyim günler, haftalar misali o derece uzun geliyor bana
AylinCk Yaaa 2 ayım kaldı tam ama zaman durdu yaa valla gün say ki ay yıl gibi 😟inşallah göz açıp kapayıncaya kadar geçer kızlar 🥰
HasretYildirim Nur6102 son 22 gün ama inanın ilk haftalar daha hızlı geçti. Şuan zaman durdu sanki geçmek bilmiyor
Sbhtzmn Nur6102 35 olduk ne ara olduk dedim şöyle geçmişe baktıgımdada sanki hep hamileydim 🤣 karışık duygular. Tek üzüntüm virüs olmasaydı normal hayatta olsaydık hamilelige dair bir güzel fotom yok ev dısı 😞