Ezgideniz 23 haftalık hamileyim ilk hamileliyim bu arada kan ve idrarımda enfeksiyon var geceleri idrara çıktıgımda titreme ve ateş tutuyor bu durumu yaşayıpta tavsiyesi olan anne adaylarımız varmıdır
Gmzclb Ezgideniz antibiyotik kullandırdı mı doktorunuz şuanki aşamada öneriden çok ilaca ihtiyacınız var.
Naz_01 Ezgideniz kanımda değil ama idrarımda hamileliğimin başından beri enfeksiyon var bol su tüket demişti doktorum.komşumda kanında enfeksiyon çıktığında doktor ilaç tedavisi uygulamıştı
Sevilay2855 Ezgideniz hamilelik başından beri bende de var zaten eğer ateş yapıyosa enfeksiyon değeri baya yükselmiş oluyo günde en az 3 litre su içiyorum ama maalesef ilaçsız geçen bi şey değil bakteri üremesi kültür sonucuna göre antibiyotik kullanmanız lazım ihmal etmeyin böbreklere ilerlemesin enfeksiyon
Ezgideniz Gittiğim hastaneden ve doktorumdan midem bulandı artık ilgisizliğinden rahatsız oldugumda doktoruma gitm ilk hamileliğiniz karnınız genişliyor oyüzden kasık agrınız var dendi ateşimin oldugunu titreme tuttugunu söyledim korona testi olmanız lazım diye tutturdular 2 seferde korona testi oldum anlamsız sekilde onun dısında 10 tane iğne verdiler oldum 3-4 gün rahat ettim sonrasında tekrar aynı sorun
Fatos_teke46 Ezgideniz bnmde şuan aynı durum malesef bulantılarım oluyor bu 2.3 gündür baş ağrısı ve terleme var yarın randevum var umarım doktor tedavi eder çünkü burdaki doktor bn ilaç veremem asla dedi zarar vermesinden dolayı zar zor randevu aldm 🤷🏻♀️ bol bol yoğurt tüketmek gerek ama bn zorlada olsa yemeye çalışıyorum
biyologelif Canım doğal elma sirkesi, kefir, bol su ve kızılcık suyu tüket emin ol faydasını görürsün yalnız hepsi doğal olsun.