sseydaa34 Naciyeylmz bebek kendine rahimde yer açıyor büyüdükçe aynı zamanda doğuma hazırlık kasılması olrak geçiyor
aysekrglu Karın ağrısı da oluyor mu sizde de 😞 ben de 34. haftadayım iki gündür sertleşmeyle birlikte ağrı oluyor ☺️
Ayazbebek35 Naciyeylmz ayy bende 30 haftalıgım bi kaç gündür sürekli sertleşiyor bide yanlarım agrıyor cok oturunca
aysekrglu Feyzacbn aynen kontrolüm haftaya söyleycm de merak ediyorum sertleşmeyle ağrı yaşayanlar var mı diye
Feyzacbn aysekrglu ben sürekli yaşıyorum, doktoruma yazdım sancı mı var acaba diyerek hemen çağırmıştı beni. Ama çok şükür normaldi. Bazen yediklerimizden dolayı hazımsızlık olabiliyor. Gaz olabiliyor. Yürüyüş yapın yormadan
aysekrglu Feyzacbn ne güzel anında iletişime geçiyosunuz devlet oldgu için benim haliyle gerçi bi kaç gün geçti en son kontrolden bir sorun olsa söylerdi diye düşünüyorum aynen dediklerinize yordum ben de yediklerimden mi diye hemen doktora koşmak istemedim hayırlısı bakalım
Bb1 Bendede sertleşme var ve idrar yolunda enfeksiyon çıktı.Doktorum sertleşmenin bu yüzden olabileceğini soyledi.Eğer sık idrara çıkıyorsanız ve acil idrar isteği geliyorsa bi tahlil yaptırın derim