Nzl123 bende 29 dayım. Benimde baya ağrıyo. Doktorum normal dedi. Hormonlardan dolayı vücut doğuma hazırlıyormuş kendisini. Hormonlar Ordaki kemikleri yumuşatıyormuş. Yeri gelir hafif ağrır yeri gelir yürüyemicek hale de gelirsin korkma dedi. Dinlen kendini zorlama dedi. Yapacak bişi yok ilaçla falan geçmez dedi 🙄