Busra617 Sağlık ocağı kendisi otomatik olarak mi beni çağıracak yoksa benim gidip haber mi vermem gerekiyor gebeyim diye ve ne zamandan itibaren çağırmaya başlanıyor
Yasemnnnnn Busra617 ben doktora gittikten sonra sisteme gebe diye çıkmıştı sağlık ocağındaki hemşire takibe başlamalıyız diye aradı ama benimle beraber olan bı arkadaşım hiç sağlık ocağına gitmemiş ve aramamışlar
Deniz00 Busra617 doktorum yönlendirdi beni sağlık ocağına kayıdım açıldı izlem ve aşı tarihlerimi yazdılar tarihlere göre gidiyorum
Beyzan Busra617 arkadaşlar da söylemişler bazı sağlık ocakları direkt sistemden görüyor bazıları hiç görmüyor gidip hamileyim demekte fayda var