ahlasinannesi yasadiklarimi anlatayim. Hakaretin bini bi para iki gun kuzu gibi bekledim oyle etrafimdakileri izledim. Millete sanci cekerken inliyorlar sesleri cikiyor diye ne hakaretler ediyorlar iki gunden sonra sancim baslayinca bende aynisini yasadim. O cati muayenesi var ya hayvan gibiler hic acimalari yok bir iki tanesi haricinde hepsi ayni. Sancim basladiginda bir tanesi cati muayenesine geldi o kibar olandi ama iki gunde oyle korktum ki kendimi cekmisim bitanesi uzerime gelerek birak birak onun dogurmaya niyeti yok dedi. Sesini cikarma rahatsiz etme herkesi dedi. Birakip da napicak nolcak boyle mi kalcam dedim ne diyosun gerizekali dedi sensin geri zekali iki gundur millete yapmadiginiz kalmadi herseyi gordum ben mi rahatsiz tedirgin ediyorum insanlari dedim cikarin beni burdan diye bagirdigimda hepsi bi anda yok oldu bi erkek doktor geldi. Esimi aramasini istedim cikmak istedim. Oraya girdimi cikisin da yok beni sakinlestirdi adam tekbasina dogumumu yaptirdi. O pisliklerin hicbiri bidaha etrafimda gorunmedi servise de ciktigimda hicbiri benim oldugum yere yaklasmadi yaka kartlarini da takmadilar ben cikana kadar. Hakkimi helal etmiyorum insallah kendileri gibi insanlar cikar hep karsilarina. Belkide millet dogurup cikiyo farketmiyo ben uzun kaldigim icin yasadim gordum bunlari.