Elif_Eda Seda-1 Yok aksine semizotu son zamanlarda haftada birde olsa tüketilmeli süt yapmada baya etkisi varmış 😊
merviskoooo Seda-1 zararı yok faydalı bile bana doktorum özellikle sayarken yemem gerekenleri semizotu de demişti
Mom789 Seda-1 yok canim ben yandığım için soğuk olan herseye ilgim var yoğurdu soğuk hayal ettim yakında buzdolabının içine yerlescem serinlerim diye 😂
Purpura26 zehranurr Maydonoz sakıncalı. Düşüğe sebep oluyor dedi ebe. Ben çok nadir yedim ama bence çok abartınca sakıncası vardır
Seda-1 Naz_01 teşekkür ederim bazı Yeşil yapraklı (maydonoz)yiyecekleri önermiyor ya doktor o yüzden sizlere sormak istedim
merviskoooo Seda-1 onu bilmiyorum benim belim eklemlerim çok ağrıyordu sanırım kalsiyum magnezyum açısından önerdi
Naz_01 Seda-1 benim doktorum maydanoz tüketme derler ama öyle birşey yok dedi . Deste deste tüketmedikten sonra,sapını kaynatıp içmedikten sonra hiç birşey olmaz dedi.ben maydanoz dahil bütün yeşil yapraklı ürünleri tükettim
Cigdemss Seda-1 ben haftada 2-3 kez 1 leğen salata olarak yiyorum. Çok faydalı omega deposu. Maydonoz da yiyorum ilk 3 ay pek yemedim ama sonrasında yedim