Rerere 38+3 bizim hiç bir problem yoktu ultrasonda falan gözükme ihtimali çok düşük şeylermiş biz gayet normal biliyorduk doğduğunda öğrendik ama doktorda hatalı bize 3200 boyda 52 cm dedi bebek 1840 43 cm doğdu kese suyu fazlalığından ve kalp delikliğinden anlaşılıyomuş bu rahatsızlık 9 ay boyunca ne suyun fazla dedi ne bişey ayrıntılı ultrasonda gayet güzel dedi doktor konusunda aşırı pişmanım bide özeldi yani