Esraali Kuzeyimiz8 benim 2 3 güne indi annem bağladı eşarpla gayet düz bir karnım vardı 3 tane doğumdan sonra
Aminegul Kuzeyimiz8 2-3 güne indi sanki benimki böyle tatli bi göbüşüm zaten ergenligimden beri var 😂 o benle mezara gelecek düzlesmiyor
momsboys Kuzeyimiz8 hemen inmiyor az biraz iniyor tabiki ama benim 1 ay içinde incecik olmustu😍😍 inşallah bundada öyle olur
Bebek9898 Esraali eskiden nenelerimiz peştamal bağlarlardı düz olsun diye ❤️😍 bişi biliyo eskilerimiz 😂
Aminegul kadriyeahmet normal dogumda hemen korse veya bezle sıkabilirsiniz buda hemen toparlanmasina neden oluyor ama sanırsam dikişlerden dolayi sezeryande bu mümkün degil tamamen iyilestikden sonra korse tarzi seyler takilabilir.