[silindi] öncelikle şöyle başlayacağım benim Kardeşime ultrason muayenesinde spastik demişlerdi ve kardeşim 6 parmaklı doğdu fakat hiçde bir engeli yoktu 6. Parmağı zaten büyümedi günden güne kurudu 7 yaşında sünnet olurkende aldılar bir tane dikiş attılar sadece yani hiç bir sorun olmuyor kafanıza takmayın Rabbim başka dert zeval vermesin benim kardeşime yaşamaz dediler Doğumda anne sıkıntı çeker dediler spastik dediler Allah’ıma binlerce şükürler olsun ki annem doktoru dinleyip aldırmadı kardeşim şuan 18 yaşında ve benden daha sağlıklı ne engeli var ne hastalığı var Rabbime Hamd olsun