Snmlhn0 canım benimkide şekerden şüphelendi 2 test yaptık değilmiş, 1 ay önden gidiyor. 36 haftadayız 3850 gr oldu, genetik irilik devam ettiği için maalesef haftasını doldurunca sezaryen olacak doğumum. Fakat bazı bebekler zamanla haftasını yakalıyorlar. Kardeşimin bebeği 3 hafta önden gidiyordu 34 haftadan sonra kilo alımı azaldı ve haftasını yakaladı. Yani hiç belli olmuyor, pek bizim kontrolümüzde de ilerlemiyor. Şeker yoksa boşuna kendini strese sokma nasıl olsa bebek kendi yolunu öyle ya da böyle kendi seçiyor.