Semrakrbck Ben de bu konuyu araştırmıştım nemli bir bolgedeydik. En çok önerilen odayı havalandırmak ama Bebek olunca çok mümkün olmuyor kaktüsler nemi tutuyor benim bildiğim kadarıyla o tarz bitkileri araştırabilirsiniz. Bir de nem alıcı kapsüller var nem alma cihazları onlara bakın bı. Nem seviyeniz biraz yüksek ideali %40 sizinki yüzde altmış Allah korusun romatizma ya da astım yapabiliyor