SERNUR Mavis43 doktor reçeteye yazıyor zaten 70 küsüre almıştım ben. devletin acilinde reçeteyle yaptırabilirsiniz( çünkü daha önce 3 defa devlette yaptırdım) . Özelde de acilde 10 lira giriş ücreti vererek yaptırdım en son
ikizannesi24 Mavis43 hastanede doktor yazdı inip doğumhanede vuruldum hemen onlar getirdi iğneyi 65 lira vermiştik
Seranad Mavis43 bende oldum ama hastanede yaptırdım ben ilacı sordum eczaneye siparişle geliyormuş 1 hafta Sürer dedi kanamam vardı hastanede yaptırdım bende
SERNUR Mavis43 ilk üçünü devlette yazdırdım hatta bir tanesini acilde doktorm hicapcıydı tahlil yaptı her ihtimale karşı yapalım dedi yaptırdım. 4.de özelde yazıldı acilde giriş yaptırıp hemen vurundum
Annekus Mavis43 devlette hiç ücret ödemiyosun recete falan da yok doktorun yatış gösteriyor hemsire ilacı hazırlayıp vuruyo direk