QOH Eğer kabızlık uzun günlerdir sürüyorsa sakın bir kapak içme ben yaptım pişmanım 😅 onun yerine yemekten sonra kapakta belirtilen ölçüler var en düşüğü ya da bir üstü çizgi de iç,tek dikkat etmen gereken konu bol sıvı tüketmek,2-3 litre arası kesin sıvı tüketmelisin.İnşallah sana da çözüm olur şifa olur canım 🙏🏻❤️