Busrauzun53 İkili testi oldum fakat sonucunda herhangı bır değer olmaıdıgını gördüm e nabızdan neden acaba ?
Varol123 Busrauzun53 Canım benimde öyle görünüyodu sonuç onaylanmadigi için öyle biz o sonuca güvenerek gittik labaratuvar onaylamasi icin 3 haftayi tamamlamasi gerek dediler
Hilaldemirrr Busrauzun53 hemen çıkmıyor bitanem 2 hafta içinde çıkıyor sonra e nabza işleniyor . Sonradan sonuçlar için kontrole gidersin çıkınca
Hacer_2911 Busrauzun53 benimde o şekildeydi hastaneyi arayıp sonucumu mail olarak istedim hemen göndermişlerdi.