Kmelikem ben varım sadece sanciyla cumartesi günü hastaneye gittim acikligim vardı ilerleyen saatler de sancilarin sıklasması ve ebe nine alttan muayenesi yle Nisan da geldi sonrasında su da ve gece 2 15 te doğum yaptım darısı hayırlısıyla sizlerin başına inşallah 🙏