Kubrayazel Merhabalar 18 haftalik gebeyim. Covid Aşıaı olan gebeler varmi, doktorunuz bu konuda nasil inerdi, muzik sektöründeydim Aşı olma hakkımız çıktı, bebege zarari var midir?
BusraUras Kubrayazel ben oldum. Bu konuda çok fazla post açıldı. Arama kısmına covid ya da aşı yazarsanız bütün yazılanları okursunuz. @Elaiht
Happy-41 Kubrayazel benim doktorum aşı hakkın gelir gelmez ol dedi .biz kar zarar hesabı yapıp ona göre öneriyoruz dedi aşının gebelerde ciddi bir yan etkisine rastlanmamış .
Busra-kaya Kubrayazel anne bebek üzerin de çok çalışma yok ben olmayacağım doktorum da ol yada olma demiyorum dedi sorumluluk almadı bir nevi ama düşününce hastalığın her vücutta değişkenlik gösteriyor yıllarca süren çalışma olması gerekiyor ki ya sonuçlanır yada sonuçlanmaz kafalar karışık yani
Momcans Kubrayazel doktorum dogum sonrasi olmami onerdi cnku zaten 37 haftaligim suanda az kaldi suan olma yan etkiisi olur bisey olur dogumu yapalim oyle olursun dedi o zaman zaten bagisikligimiz lohusayken iyice dusuyormus
Elaiht Benim de çok merak ettiğim bir soru , olmazsan covid geçirirsen çok ağır geçiyormuş, olursan anne bebek üzerinde bir çalışma Yok, ama doktorlar sinovac olun diyorlar.
Clkha 3 haftalık iken hamile olduğumu bilmeden aşı oldum. Bu konu hakkında da kimse bir şey bilmiyor. Benimle aynı durumda olan var mı acaba ??
Elif0712 Clkha ben de hamile oldugumu bilmeden asi oldum ise baslayacaktim asi oldum ilk dozdan sonra hamile oldugumu ogrendim bebek 4 haftalikken olmusum suan saglikli ilerliyor drum zarar verseydi dusuk olurdu dedi asi inaktif korkulacak birsey yok arastirma yok diye net bisey soylenemiyor ama yillardir kullanilan asilarin benzeri zarar vermez merak etme
busra0501- Clkha bende gebe olduğumu bilmeden muhtemelen gebeliğin ilk haftasında biontech oldum. Şimdi 11. Haftadayım. Doktorum 12. Haftadan sonra ikinci dozu mutlaka olmamı söyledi. Şuana kadar aşı yüzünden herhangi bir sıkıntı yaşamadım.
Clkha -Mathilda- 😔Dua etmekten başka bir çaremiz yok sanırım . Bebekte gelişimle ilgili bir şey olmaz inşallah . Kaç haftalık oldunuz suan. Dr bana 2. Dozu olma dedi . Ben 6 haftalıgım suan
-Mathilda- Clkha bakalım şimdilik bir sorun görünmüyor bebeğimde ama ben de beynine veya gelişimine etki eder mi diye düşünüyorum açıkçası
busra0501- Clkha bir kaç doktora sordum genelde hepsi önerdi Allah Allah neden acaba gebelikten sonra bile olma dedi gerçekten kafalar karışık
-Mathilda- Clkha canım ben 11 haftalık oldum. Çok doktora sordum hepsi de mrna aşısı olduğu İçin zararı olmaz diye düşünüyoruz ama yeterli deney yok bilemiyoruz dediler sormayın o kadar kafaya takıyorum ki…
Clkha busra0501- evet kafam çok karıştı olmak istemiyorum artık . Şuan yaşadıgım psikoloji bana yetti gerçekten
badembid -Mathilda- takma hayatım doğduğumuzdan itibaren bir sürü aşı oluyoruz.. kızamık, su çiçeği , hepatit vs aşının bir zararı olmaz.. covid olmaktan bin kat iyidir
Clkha -Mathilda- inşallah bir sey olmıcak bunu demekten baska care yok. Ben ikinci dozu olmak istemiyorum bu stres yetti gerçekten 😟
ezojuk Heralde siz sektörlernizden dolayı aşı oluyorsunuz yoksa hamilelere öncelik yok diye biliyorum 17 haftalık hamileyim düşüncem şu eger risksiz olsaydı öncelikli gruba almazlarmıydı die düsünüyorum bazende hamileler calısmasın izinli sayılıcak dediler korunuyoruz diye olabilir karısık