Merhaba kızlar bir evladım var çok şükür şuan ikinciyi düşünüyoruz bu ay korunmayı bıraktık bat19 Haziran 3 saattir karnıma böyle bir şişkinlik oldu benimle aynı bat yakın olanlarda böyle bişey var mı kızlar normalde böyle bir şişkinlik pek yaşamam şuan çocuk istediğiniz için belki yoruyorda olabilirim