Melikefurkan ben 2 kere dolgu yaptırdım 30/32. Haftalarda doktorum sıkıntı yok yaptırabilirsin dedi, şöyle ki vurulacak anestezinin adını verdi bundan yapsın dedi. Zaten son zamanlarda vurulan iğneden değil sitresi yüzünden yasaklanıyormuş dişçi koltuğu erken Doğuma yol açmasın diye. Bence doktoruna sor Allah’ın izniyle bişey olçaz bence