Arhbn Arkadaşlar ben 5+2 lik gebeyim, transferin 10. Gününden beri belim ve ara ara kasıklarım ağrıyor normal mi bu ağrılar Yarın kese görmeye gideceğim daha, içimi bi korku saldı 😔