Seyma_murat Kızlar 23 haftalık gebeyim ve kuyruk sokumumda ağrı oluyor çoğu zaman sizde de oldu mu ve neden olabilir şimdiden teşekkür ederim
Hatce Seyma_murat benimde o haftalarda oldu canim oturamiyordum bile ağrıdan agladgmi hatırlıyorum yapacağın tek şey üzerine oturmamak başkada çaresi yok
Deletedmom18 Seyma_murat o haftalarda benimde olmuştu canım geberiyordum yan yatıp eşime masaj yaptırıyordum öyle rahatlıyordum şuan yok çok şükür o ağrı berbat bir ağrıdır
Tura16 Benim Doğumdan sonra oldu hiç oturamadım zor oturdum aylarca inşallah senin olmaz Doğumdan sonra yani hamileliğinde geçer çok zor oluyo
Seyma_murat Tura16 evet bazen okadar kötü oluyor ki oturamıyorum oturduğumda zor kalkıyorum 😔 inşallah
Seyma_murat Hatce Hatce sert zemine oturmamaya çalışıyorum zaten ama gerçekten çekilicek gibi bi ağrı olmuyor canım haklısın 😔
Seyma_murat Deletedmom18 kaçıncı haftada geçiyor peki canım tek benim diye tahmin ediyordum değilmişim
Deletedmom18 Seyma_murat 29. 30. Haftada tamamen kayboldu çok şükür berbat bir ağrı ama allahım kimseye yaşatamasın