esrabia Kızlar altın fiyatları Temmuz Ağustos gibi Yükselir mi sizce ben şuanda altın almayı düşünüyorum bebeğim için doğumda bozduracağım konu hakkında ki düşüncelerinizi yazar mısınız neye yatırım yapabilirim
Menfiye_01 esrabia ben ceyrek ve yarım almıstım 4 ay once bu ay dogum yapcam satcam cok sukur ıyıkı almısım dıyorum sarıp dogum masrafımı karsılıcam bence al yukselır dusmez
DRYD Şu an altın alım zamanı değil. Gittikçe yükseliyor,yükselmeye de devam edecek. Sıkı takipteyiz biz👍🏻
Haticecakirr esrabia şuan yanlış bilmiyorsam çeyrek 863 lira max ne kadar yükselir bilemiyorum fakat 2 ayda çok kar etmezsiniz onu demek istedim örneğin kışın almış olsaydınız baya kârınız olurdu
QOH esrabia iki ayda yükseldiğinde siz zaten satış fiyatından elinizden çıkaramayacaksınız,onu da hesap ederek alın.Normalde her türlü kar edersiniz altında