Arkadaşlar bugün itibariyle 17+1 oldum. Mide bulantılarım kusmalarım bitti ama inanılmaz abur cubur çekiyor canım sürekli tatlı meyve ne varsa yemek istiyorum. Yemek çok çekmiyor ama. En fazla da erik yiyorum. Günde 1 kilo yiyorum nerdeyse zararı var mıdır acaba bu kadar erik yemenin. Evde erik olmayınca elim ayağım titriyor sanki 😂