Kızlar selam kaçıncı hafta normal dogum yaptınız? doğumdan önce catı muayenesi oldunuzmu? Nişanınızmı geldi suyunuzmu veya direk sancı mı? birde nst de sancı cıkmadıgu halde dogum yapn varmı? Dogumun yaklastıgını nasıl anladınız? Göbeğiniz aşağı indimi?
Bir sürü soru sordum farkındayım hepimiz faydalanıp merakımızı giderelim 😀
ben ilk dogumumu 41+3 te yaptım nişan gelmedi suyum gelmedi sadece 10 dakikada bir adet sancısı gibi sancım vardı acile gittim 4 cm açılma var dediler doguma aldılar suni sancı ile 13 saatte doğum yapabildim cok zordu . Üzerinden 12 sene gecti şimdi 37+3 hamileyim ve sancım oluyo ara ara karnımın alt kısmında bi batma tarzı acılar oluyor bu seferde 41 haftayı beklemek istemiyorum sabırsızlanıyorum. Tecrübelerimizi paylasalım istedim