Gammzze Mrb anneler 34 haftalık ikiz gebeyim 3 4 gündür tansiyonum düşüyo gözlerim karariyo normal mi acaba ?
Melekalkan06 Düsük olması yüksek olmasından iyi demişti doktorum benimde hep düsük, 9/4 9/5 hep öyle gezdim