Tostosunannesiii İşe giderken gelirken sık sık otobüse binmek zorundayım. Otobüs dolmuş kullananlar varmı aranızda ? yani yollar bozuk olabılıyo dur kalk vs sarsıntılarda bebeğe zararı var mıdır ?
zeytinkiz Tostosunannesiii Onu bilmiyorum da ben minübüs tarzı babamın arabasında 2 saat yolculuk yapınca büyün gün kasıklarım agrıyor 🤦 cok zıplatıyor sanırım ondan kaynaklı oluyor. 27 haftalıgım.
Feyza-nur Tostosunannesiii ilk 5 ay kullandım çalıştığım için mecbur 1 bucuk saat sürüyordu içimle evim arası Allaha şükür birşey olmadı
Haticeerez Tostosunannesiii valla ben mecburen ise motorla gidip geliyorum ve ister istemez sarsılmalar oluyor şuan 7 aylığız ve çok şükür bir sorun yok