ebru23 AyseguLena ben dun gittim tetanoz asimi oldum 3 doz 2 gebeligim cok ilgili benim saglik ocagim
AyseguLena 1234oglak 😂😂 ay bildir uygun zamanında, en azından tetanoz aşılarını yaptırırsın haftalarında
seyma_utku AyseguLena topuk kanı normal şartlarda iki defa alınır. Biri 48 saat içinde ilk beslenmeden sonra, diğeri de 48 saat geçtikten sonra. Bir defa alınmasının hiçbir anlamı yok
AyseguLena seyma_utku İlk defa sizden duyuyorum iki kere alındığını. Beslenmeyle alaka kuramadım çünkü topuk kanı genetik hastalığı olup olmadığını belirlemek için yapılan bir şey. 🤷🏻♀️
07-02-2019 AyseguLena gidiyorum gebe izlem werdı 2 ayda 1 mı ne cagırıo ama bn heray gdıp rutin tahlillerımı yaptırıom
Karanfill Edali87 ayriyeten kontrol içinde çağırıyorlar bebeğin kalp atışını dinlemek tansiyon falan için.
MomHero2 AyseguLena daha önce bir kere gittim bu hafta bir gün gidip tahlil vericem diğer gün aşım olacak
AyseguLena MomHero2 Aşılardan sonra gebe izlem başlıyor sanırım, beni tetanozlardan sonra çağırmaya başladılar çünkü.
MinikTospa @AyseguLena Aysegulylnl#15662142 Aynen ilk ebe ve aile hekimim aşırı ilgisizdi. Evettt geçmiyor bir an önce kucağımda olsun istiyorum😊😊 çok teşekkürler
Eda115354 AyseguLena gitmiyorum artık aşılar oldu takip hastaneden yaptırıyorum aylık da sağlık ocağı arıyo onlara kilo vs. bilgi veriyorum.
Nesityyy AyseguLena 18 haftama girdim hiç cagirmadilar sağlık ocağından 😅nezaman da çağırıliyor gerçi onuda bilmiyorum 😄
AyseguLena Nesityyy 20.haftanda uğra bence tetanoz aşını olursun hem 😋 daha sonra zaten ararlar diye düşünüyorum kontrollerinde 😅
AyseguLena Tugbamete Ayy hayırlısı olsun canım benim 😍 İlgili olmaları güzel ama yapılan tahlilleri değerlendirmeleri önemli asıl.. 🌸
Tugbamete AyseguLena teşekkür ediyorum sağlık ocağındaki ebemden de doktorumdan da çok memnunum ilk gebeliğimde de çok güzel ilgilenmişlerdi oğlumla da güzel ilgileniyorlar sağolsunlar. Çıkan sonuçları hem onlar yorumluyordu hem de kendi doktorum yine aynı şekil ilerleyecez sanırım ☺️
AyseguLena ozydm Kendi doktoruma genelde herşeyi danışıyorum ve kendisine sonsuz güveniyorum zaten o zaman gelincede sorarım tekrardan topuk kanı vermem gerekip gerekmediğini sağlık ocağında ona göre hareket ederim bende olmadı 🥰
1234oglak AyseguLena doğru diyorsun aslında ama yorumları okudukça her şeyi de 2 kere yapıyorlarmış çok da gerekli değil gibi de bilemedim neyse aşı zamanı yaklaşırken bildireyim bir ara 😂
mavi_kus AyseguLena ben bi kez gittim 20. Haftada aşıya gidicem galiba, özele geçicem devletten gitmeden sağlık ocağında kan testlerimi vs yaptırmayı düşünüyorum yeniden
AyseguLena mavi_kus Canım bende özele gidiyorum, sağlık ocağında yapılan tahlilleri özelde hiç yaptırmıyorum boşa masraf yapmamak için. Saolsun doktorumda kabul etti hiç illa hastanede de yaptırman lazım demedi.