Merve1455 Ya evet bunu ben birkaç kişiden daha duydum, sağlık ocaklarında kan tüpleri bekletilip gönderildiği için sonuçlarda oynama olabiliyormuş. Ben bu zamana kadar iki tarafada kan verdim ama yarın sağlık ocağına vermeyeceğim sadece kiloma tansiyonuma falan baksın tamamdır.. 🤷🏻♀️