Emirinannesi34 İşte bende hiç öyle sonuç çıktısı, ilaç yazma, bilgilendirme hiçbir şey yapmıyorlar. Kendilerince kan alıyorlar, ölçüyorlar, biçiyorlar yolluyorlar. 😂 Sağlıkçı olduğum için ve ailemde sağlıkçı olduğu için sonuçlarımı kendim takip ediyorum e-nabızdan. O yüzden sinir oldum işte kendi doktorumda zaten aynı tahlilleri alıyor. Boşa yine tahlil yaptırıyormuşum gibi geliyor sağlık ocağında🤦🏻♀️