DiDoCe Hemsireanne93 1 tane 10′lu 2 tane 5 li yenidoğan var benim hastane çantamda bir tanede tulumu 5 li takım yaptım ben sizde takım yapabilirsinizki penye battaniye eldiven bere zibin ve alt üst kıyafet yada tulum uğraşmak istemiyorsanizda takım alın gitsin penye battaniye zaten 2 tane olsa yeter diye düşünüyorum
Omerhatice Hemsireanne93 ben 1 tane 10 lu aldım 1 tane 5 li aldım o kdr ikisini bıraktım çantaya bir tanede tulum biraktim yeterli oluyor öyle oğlumda 3 tane hastane çıkışı almıştım fazla gelmişti birini 10 gün sonra falan anca açtım küçülmeye başlıyordu zaten
Prensimibekliyorumm Ben iki tane aldım biri isimli fotoğraf çekmek için yaptırmıştım , diğeri de normal bir model . Bence 2 yeterli olur
Hemsireanne93 Cevaplarınız için teşekkür ederim hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah bebeklerimizi 😊😊
Sedakbyk Hemsireanne93 tulum sapka eldiven ve battaniye set yaptirdim,alt ust takim ve tulum koyucam cantaya