Deniz59 bende ağustos sonu eylül başı doğum yapicam uzun kollu 5 takım aldım hastane çıkışı gibi uzun kollu zibinlar aldım 0-3 aylık 5-6 tane bide eşofman altı gibi aldım 3-4 tane zibinin altına giydirmelik kazak aldım 3-4 tane zıbın üstü giydirmelik kış bebesi hep evde olur bide yaşadığınız yere de bağlı hava şartlarına bakmak lazımm 😋