Mezig20 Kızlar 6+6 haftalık hamileyim bugün kontrole gittik doktor yarım cm dedi mercimek gibi düşün dedi normal mi dedim evet dedi. Bu uygulamada ise yabanmersini büyüklüğü diyor 🙈 sizin bu haftalarda kaç mm’ydi merak ettim
Dmndmn Mezig20 ben ilk 6+6 oldugunda doktora gitmiştim o zaman 9 mm çıkmıştı.Sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🙏 🤗
iremnaynal Yani cok yenisin hayırlısı olsn insallah sen yine gitmişsn kiz ben günümü ayımı hiçbirşeyimi bilmiyorum 😀😂
iremnaynal Yaaa ilk heyecanlı olur aslinda her hamilelik heyecanlı olur tabi rabbim gönlüne göre versin.
Merverdgn 6+2 de acile gitmek zorunda kalmıştım o zaman 4,12 mm idi. 6+4 de kendi doktoruma gittiğimde 6,34 mm olmuştu. Çok hızlı büyüyorlar normal seninkide.