Mamy987 Canınızı sıkmayın bende çok serum yedim. Bulantı kusma yüzünden hastanede yattım o zamanda çok fazla serum yedim. Serum takacakken damar bulamadılar. Serumu takıyorlardı 2 saate kalmadan kolum şişiyordu yer değiştiriyorlardı bir daha damar arayışına giriyorlardı. Günlerce kolumu kaldıramadım onun yüzünden ama sonrasında düzenli yemeye başladım. Sen iyisen bebeğin de iyi olur. Sen kötüysen bebeğinin iyi olmasını bekleyemezsin dedi doktorum. Konuşanlara hı deyip geç. Kocakarılar doktorlardan daha iyi biliyor sanki 😊