Arkadaşlar istanbulda yaşıyorum bebeğim için her hafta balık tüketmeye çalışıyordum ama marmara denizindeki durumdan dolayı balık yemeye çekinir oldum haberlerde de bi süre balık tüketimine ara verebilirsiniz falan diyorlar ama bilen birinden net bir şey duyamadım siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ya da herhangi bir açıklama falan okudunuz mu :(