Zehrakaraca 22+4 Haftalık oldu bebişim doktorum 440 gram dedi sizlerin bebişleri kaç gram ya da bu haftada kaç gramdı kızlar kilosu iyi mi şu an?🙏🌺
Aylinak1n Zehrakaraca her bebek farklıdır kuzum sağlığı yerinde olsun inşallah. Maşallah senin bebişinin de iyi kilosu 😊
Nurtrky Zehrakaraca gayet normal herkesin aynı olmaz bu haftalarda çokta önemli değil 21+4 te 407 gramdı
Esan Zehrakaraca benim 21 de 485 di, 23 te 635 ti, ama 8 gun ilerde gidiyo, seninki de gayet normal. Zaten kisiye gore de degiskenlik gosterir kilo ve bu haftalrda kilo cok onemli deil. Asil 25-26 dqn sonra kilo aliyor bebis :)
BorasMom Zehrakaraca 20+4′te en son doktora gittim 430 gram 28 cm’di doktor 2 hatta önde demişti 22+2 görünüyordu bu hafta gideceğim bakalım🙈