Sat a göre 6+6 günlük hamileydim. Ancak ultrasonla kese karından cok minik görünüyor, saglikli olmama ihtimali uzerinde duruluyordu. Dün lekelenmem geldi. Doktora gittim, tahlil alip eve gonderdi, usg goruntusu olmadigi icin saglikli bir gebelik diyemeyiz o yuzden bir tedavi uygulamiyoruz dendi. Iki gun sonraya kontrole cagirdi. Gitmeden kanamam olursa uyusmazlik ignesi yapilacak mi dedim, sanmam bu haftada kardiyak sistem olmaz sen zaten geridesin bile dedi. Yarin kontrolde tekrardan soracagim bu konuyu. Sanmam diyerek goze alabilecegim bir ihtimal degil. Benzerini yasayan duyan bilen var mi acaba? Uyusmazlik ignesini nolur nolmaz vurdursam bir zarari mi var ki boyle sakiniliyor? Bu arada kese duzgun gorunmese de yumrugumun yarisi kadar bir et parcasi düştü:(