Yasminmistik55 Selam kızlar 37+3 deyiz doktor kontrolüne geldik 4 cm aciklik var dedi doktor doguralim dedi. Şuan suni sanci veriliyo tahmini ne zaman dogururum bende sancı yok bikere geldi 😂
Deletedmom_5 Kısmetse bu gece doğurursun inşallah 😁 allah kolay doğumlar nasip etsin sağlıkla gelsin bebişin🤲🏻☺️