MMmommy 8 haftalığım. Vajina girişinin bazen sağında bazen de solunda ağrı mı baskı mı anlayamadığım bir şey var. Zaman zaman oluyor. Ama dışarda değil iç kısımda Böyle bi durumla karşılaşan oldu mu?
HavvaMerve MMmommy Olur canm doğuma kadar agrı oluyor ara ara 32+5 haftalığım hala var yani normal rahmin büyüyor sonra kendini doğuma hazırlıyor
teodorahala_ Ben de 9 haftalık hamileyim ve aynısı bende de oluyor. Çevremde hamile olanlara sordum normalmiş. Tabii yine en iyisi doktora sormak.
MMmommy teodorahala_ haftasonu muayenem var soracağım muhakkak. İnternette idrar yoku enf. diyor ama bence o tarz bişey değil :/
teodorahala_ MMmommy doktorun paylaştığı bilgiyi benimle de paylaşır mısınız acaba ? Benim haftaya randevum var.
MMmommy HavvaMerve Doğuma yakın haftalarda olması normal ama ilk haftalarda da oldu mu sizde? :) Endişelendim haliyle
HavvaMerve MMmommy Oldu canım doktorum normal demişti kanama olmadıkça telaş etme demişti ve baya adet agrısı gibi agrım oluyordu sen düşün ☺️
bebegimizibekliyoruz1 MMmommy ben 4.haftadan itibaren regli ağrısı gibi sancı çektim düşük riskin var dedi sabah akşam progestan fitil ve bir kereliğe mahsus iğne verdi 10+5im hala kullanıyorum
MMmommy Eski9 Bir yandan bulantı bir yandan bu başkadı… 🤕 Hepimize kolaylıklar dilerim hayırlı kolay doğumlar olsun insallah
HavvaMerve MMmommy Teşekkürler canm sizede hayırlı doğumlar diliyorum sağ salim evladınıza kavuşursunuz inşallah cümleyle ☺️🤲🏼