Gezegen_00 Merakımdan soruyorum serklajı hamile kalınca duydum özeller mi yapıyor yoksa devlette yapıyor mu bunu
Sfm51 Gezegen_00 devlette yapıyor özelde fakat devlet tekrarlayan düşük olmadığı sürece yapmıyor benim bir tane düşüğüm vardı yapmadı.Özelde oldum
MinikMicizem Sfm51 Ben dewlette oldum hiç dusugumde yok acil serklaji yapyolar dewlettede planlı serklajda ewet geçmiş öyküsüne bakiyolar düşük vs varmı die
Hevidar47 MinikMicizem peki sizdede sanki rahimde rahatsızlık hissediyormusunuz ben şuan rahatsız oluyorum serklajdan sanki
MinikMicizem Sfm51 Ben günlük ictgim suya çok az sirke koyuyorum iç çamaşırımi çok şık degistryorm birde dewamli kan idrar weryorm
Ezgiii11 Hevidar47 kızlar bende 9 haftalık hamileyim neye dikkat etmem gerek bilmiyorum İskenderun hataydayım ben