Carsaflianne Benim ilk dogumum olacagi icin korkmuyorum nasil bi agri oldugunu bilmiyorum cunku 😀 aksine bir an once vakit dolsada dogum nasil biseymis yasasam diye sabirsizlaniyorum o agriyi merak ediyorum acikcasi ama sanki kolay gececekmis gibi bi his var icimde sanki cok zorlanmicakmisim gibi
Asia Bu konu çok tahatllatti beni ben de 37haftalik oldum normal istiyoruz ama korku heyecan hepsi var.
Alprenela Ya kızlar normal dogum da lavman yapıyorlar mı bnm en buyuk korkum eger normal olursa ya buyuk tuvaletımı de yaparsam ıkınırken off bole bıse olır mu sızce
DuyguSahinCubukci Alprenela Yapıyorlar cnm merak etme o heralde çok ani doğumlarda oluyo hani hiç anlamıyolar baya acıklık oluyor faln
Burcu-d Bende çooook korkuyorum 38+4 olduk Ne zaman gelicek bilmiyorum ve çok stres oldum çok endişeli tedirgin 😏