35+4 olduk güzel anneler bugün kontrolüm vardı 49 cm 2700 Gr olmuş kilosu iyi mi haftasına göre bana az gibi geldi ama sağlıklı olsun tabi inşallah. İkinci gebeliğim sezeryan olacak tansiyon bu sıra biraz daha yükselmeye başladı doktor 38 de en geç alacağım dedi o kadar dayanır misin bilmiyorum dedi ilaçları arttırdı. Az kaldı inşallah ya sağlıkla gelsin. Bebisin kilo alması için ne yemek lazım acaba ?