Merhaba güzel anneler ve anne adayları 🥰 ben geçen hafta kontrole doktora gittim izne çıkacağım için de bi görünmek istemiştim çok şükür bi sıkıntı çıkmamıştı doktorumda gelince tekrar gel kontrole dedi bugün tekrar gittim doktor amniyon sıvın sınırda dedi çok korktum memlekette de çok su tüketmemiştim 26 haftalık hamileyim başına böyle bişey gelen var mı?