2020 kasimda hamile oldugumu ogrendim 1 aylikli aralik da kontrole gittigimde kalp atisini duymamiz gerekirken duyamadik bende tiroid vardi hamile kalinca cok yukselmis ve bebegimi zehirlemis simdi de 5 gun önce test yaptim pozitif cikti umarim hicbir kadin bu aciyi yasamaz yasayanlar varmi ?